با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴، چهره ۸ تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

جام جهانی فوتبال ساحلی| چهره ۸ تیم برتر مشخص شدند + برنامه مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش قدس آنلاین مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امروز (سه‌شنبه) با انجام ۴ دیدار در گروه‌های C و D به پایان رسید و چهره ۸ تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

در گروه ‏‏C، دو دیدار برگزار شد که ابتدا بلاروس و کلمبیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که بلاروس توانست با نتیجه ۴ بر یک حریفش را شکست دهد و با ۹ امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت. بلاروس تنها تیم این مسابقات است که در تمام بازی‌های مرحله گروهی‌اش به پیروزی رسید و با حداکثر امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در آخرین دیدار این گروه ژاپن هم توانست مقابل سنگال با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد و ۶ امتیازی شود و به عنوان دومین تیم گروه C جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاورد.

در گروه D، پرتغال با شکست ۳ بر ۲ عمان، ۶ امتیازی شد  و در رتبه دوم این گروه قرار گرفت. برزیل هم در یک بازی پر افت و خیز در ۳ وقت معمول برابر مکزیک به تساوی ۳-۳ رسید و در وقت اضافه‌ ۳ دقیقه‌ای، در آخرین ثانیه‌های بازی گل برتری را به ثمر رساند تا با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کند.

با پایان مرحله گروهی این مسابقات، ۸ تیم ایتالیا، امارات، ایران، تاهیتی، بلاروس، سنگال، پرتغال و برزیل جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴  را به دست آوردند و بازی‌های‌شان را پس از یک روز استراحت از روز پنجشنبه مجددا از سر می‌گیرند.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳ اسفند

ساعت ۱۵- برزیل - ژاپن

ساعت ۱۶:۳۰ - بلاروس - پرتغال

ساعت ۱۹- ایران - امارات

ساعت ۲۰:۳۰ - ایتالیا - تاهیتی

مرحله نیمه‌نهایی و فینال هم در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.